dimecres, 9 de setembre del 2015

El dia I

Miulaires, el dia ha arribat per fi, per mi, en menys de 3 dies, si tot va bé, un servidor es convertirà en IRONMAN (http://www.challenge-almere.com/).

Nom vull allargar en parrafades, simplement dir que aquest és un somni que no fa un dia, ni un any que persegueixo, sino que comença ara fa uns 5 anys i pico dient: va, començo a entrenar a veure si puc fer la cursa de Tàrrega de 10km de forma decent, i d'aki aviat a atrevim amb una mitja, sumiar amb la marató, tirar-se a la piscina amb un mig ironman, burrades amb muntanya..., i pk no somiar més? Doncs aquí estem, i dissabte dia 12 de setembre del 2015, farem un IronMan! Con dos!!

Se que molts no ho entenen, molts em prenen per boig, però jo aprecio cada anim que m'heu donat tots i cada un de vosaltres, cadascú a la seva manera, cregueu o no que estigui boig.

Se que patiré, però se que ho disfrutaré, passi el que passi, vaig decidir que aquest seria el dia, aquesta era l'ocasió, al meu segon país, Holanda , en part perquè és pla (i ja n'hi ha prou amb les distancies com per afegir dificultats), en part també pel paisatge, i la resta per proximitat emocional.

Per a tots aquells que vulgueu veure que és el que faré, aquí una demostració:
http://www.bing.com/videos/search?q=challenge+almere+youtube&FORM=VIRE2#view=detail&mid=090673593094694CD045090673593094694CD045

I per aquells que em vulguin animar desde la distancia, o simplement sentin curiositat, es pot seguir online el dia D.
 http://live.sporthive.com/event/1289

Mil Gracies i fins aviat!!! Espero ;)

MiUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada