dimecres, 4 de juny del 2014

Triatló de Lleida-Gimenells Half

El diumenge 25 de maig i per segon cop, un dels nostres es plantava a fer un triatló mig ironman, el Bernat es plantava a Gimenells amb la intenció de repetir la fita feta a Balaguer, i acabar amb un millor regust de boca.
Així, i per no perdre la costum, vaig arribar justet de temps a Gimenells per preparar tota la parafernàlia que comporta això del triatló, recollir dorsals, deixar la roba i sabates per córrer a la T2, muntar la motxilla i amb bici cap a la T1 per arribar raspant l'hora de tancament.
Preparem la roba amb les respectives butxaques amb tot el dòping planificat per aguantar, untar-se be de vaselina, descarregar, enfundar-se el neoprè i al aigua falta gent!
La sortida va començar des de dins del pantà, la majoria estavam a la parra quan van donar el tret de sortida, però la zona on nadàvem era immillorable, ampla, aigua neta i no massa freda (tot i que al entrar em costava aguantar la cara dins del aigua...). Així vaig sortir nedant tranquil, apartat una mica del grup per no rebre hòsties, ja faríem les corbes obertes i au vaig pensar. Però va resultar que vaig estar fent tumbos perduts per aquestes aigües de lo còmode que em trobava, quan alçava el cap veia la filera de gent a 20m i que no encarava la boia, au, a corregir el rumb. Estic segur que vaig fer mes metres del compte, però em vaig trobar molt be i vaig inclús apretar a l'ultima recta.
Després amb la bici estrenava acoblament, un regal del jefe ;), i tot i que al principi em feia mal l'avantbraç també m'hi vaig trobar molt còmode, anant acoblat inclús amb una mica de vent, vaig veure que aerodinàmica-ment es nota bastant, tot i que això si, càrrega mes les lumbars, i això i unes punxades al bessó em van fer pensar que al córrer passaria el pitjor.
Arribo a la T2 bastant fotut de la bici, sem va fer dura, però començo a córrer i veig que les lumbars em respecten, que els supporters van arribant, i començant poc a poc em vaig trobant be, patint a l'única pujadeta que hi havia, però prenent-me-ho amb calma, refrescant-me i hidratant-me tan com podia, parant les vegades que fes falta... I aixi vaig fer la tercera i ultima volta mes rapida que cap.

Com a resultat us diré que em vaig trobar molt be, vaig acabar molt content de com m'havia anat, orgullossisim de tenir al Xavi, al Marc, la Marina, a l'Esther, a l'Eva i l'Helena com a espectadors, pocs poden dir que tenen tants seguidors vinguts expressament a veure't!. I el mes important, a diferencia de l'any passat a Balaguer, amb ganes de repetir i veient el repte d'un ironman una mica mes aprop, encara es lluny, però almenys el camí ja es va perfilant ;)

Resultats:
917014LOOMANS GUARDIA, BERNATLLICENCIA DE DIAABM05:28:408400:36:199603:00:3329,9103:36:528301:51:48
Imatges:
Tram de bici, tot i ser planillo bastant dur >__<

Semblo un pofessional :P

Comença la mitja marató, xino xano..
Amb problemes amb el dorsal..

   

Semblo fort i tot

Els supporters esperant, em sento honrat i agraït d'ells
 


FOTO FINISH, no fa falta dir res mes, per això faig el que faig ^^


Els meus MiU's, GRACIES de veritat!!!!!
Los MiU's unidos, jamas seran vencidos :P




 PD: Ara a descansar una mica de les curses, m'espera un estiu de muntanya i ens veiem al tri de Balaguer a finals del estiuuu






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada