dilluns, 8 d’octubre del 2012

Carrerada del Tosserol

Aquest dissabte 6 d'octubre un servidor va voler provar sort amb el que se'n diu un km vertical.
Concretament la cursa es feia a Les Masies, un poblet que es troba vora el Coll de Nargó. Es tractava d'una cursa de 5km de longitud i pràcticament 1km de desnivell positiu. És a dir, sense treva, sempre picant amunt..
A priori semblava que se m'havia de donar bé, i tot no arribar al 100%, podriam dir que així va ser. Vaig acabar molt satisfet de la cursa, un patiment constant els dos últims km, els quadríceps anaven cremant, pero tot es veguè dissipat al arribar a dalt i en veure el paisatge que ens regalava la cursa on es podia contemplar la vall del segre en tota plenitud.
Finalment, vaig acabar 20è i em dono per més que satisfet donada la meva "inexperiència".
L'any que ve hi tornaré i espero que amb més MiU Runners!

Temps:

La Carrerada del Tosserol





Posició Participant Temps Ritme (min/km) Comentaris
20 Bernat Loomans 0:54:13 10:51


Instants fotogràfics:
Meitat de la cursa, la cara comença a perdre el somriure..

Metres finals, la cara ja mostra un patiment apreciable.

La recompensa final

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada