dissabte, 20 d’octubre del 2012

TRANSISCAR 2012 - 19a Volta BTT del Torró d'Agramunt

El passat dissabte 13 d'octubre, uns quants MiU Runners ens vam aventurar a fer la Transiscar d'Agramunt en BTT. Aquesta prova que constava de dos circuits, un de més curt amb menys desnivell i menys corriols de 38Km i un de més llarg més tècnic d'aproximadament uns 59Km de distància.
Era un matí fred, semblava que la pluja havia de fer acte de presència, però res més lluny d'això va acabar sent un dia perfecte per sortir a pedalar. Després de preparar les bicicletes, beure una mica i menjar ens vam dirigir cap a la sortida situada a una avinguda ampla, però que amb més de 500 participants es feia complicat avançar posicions, així que ens vam conformar en sortir endarrerits. Ens havien avisat que el primer tram l'havíem d'aprofitar per adelantar el màxim possible de ciclistes ja que en arribar als corriols podria formar-se algun tap, així que en els primers compassos de la prova ja es veia que el Bernat anava fort i va començar a avançar participants com una exhalació. El Carles guiat per la força del mallot del Purito ben aviat va agafar el seu ritme característic. I jo vaig començar tranquil, avançant corredors però sense obsessionar-me. A partir del quilòmetre 12 començava un tram de corriols i trialeres que van provocar una mica de tap i que algun de nosaltres s'hagués d'esperar a que es descongestionés aquesta zona. Després d'aquesta parada que en alguns casos va superar els deu minuts sens pràcticament moure's, el circuit dónava una combinació de camins amples, corriols, baixades i pujades que el feien d'allò més divertit. El Carles i el Bernat s'havien escapat ja que porten molt més rodatge i la tècnica per corriols encara dóna molt que desitjar però en l'habituallament vaig poder tornar a contactar amb el Carles i vam seguir junts fins al punt on es separaven els dos circuits aproximadament al quilòmetre 30. A partir d'aquí jo vaig encara una zona relativament senzilla que em portaria directament fins a la meta on a punt d'arribar vaig trobar-me amb alguns dels primers classificats del circuit llarg. Els meus companys continuaven amb bon ritme pel circuit llarg on hi havia una part final bastant dura que van superar amb nota.
Finalment crec que tots vam acabar contents amb les nostres actuacions i ens ho vam passar molt bé en aquest circuit. Per acabar un entrepà de llonganissa, una recompensa molt merescuda ja que calia recuperar forces!
Aquests van ser els resultats:
Resultats TRANSISCAR 2012 - 19a Volta BTT del Torró d'Agramunt
Circuit Curt: 38Km – Circuit Llarg: 59 Km
Posició Participant Temps Ritme Comentaris
127 Marc Vendrell 2:21:26 16,12 Km/h Circuit curt complert!
144 Bernat Loomans 3:17:50 17,89 Km/h Circuit llarg complert!
185 Carles Seró 3:46:15 15,65 Km/h Circuit llarg complert!