dilluns, 14 d’abril del 2014

Noguera Bike Race

Avui fa una setmana el Miu Runner Bernat Loomans i jo mateix lluint els colors Blaupeten vam participar a la NBR. La cosa començava de bon matí al camping la noguera on vaig recollir els dorsals i la bossa del corredor. Un cop carregat, cap a la torre a muntar les bicis i preparar-ho tot pel repte. A les 9 del matí sortia la cursa neutralitzada direcció Camarasa per la carretera... Sort q era neut...ralitzada! La gent ja anava a sac! Comencem al nostre ritme el primer tram de pujada i anem avançant bikers sense forçar massa ja q ens esperaven 87 km durs durs! Un cop coronat el primer coll arriben els primers corriols q encara fem prou bé. Anem a bon ritme fins a l'avituallament d'os de balaguer. Mengem i bebem i afrontem un tram de pujada per encarar-nos cap als corriols del convent de les avellanes on el nivell de dificultat ja puja una mica més. Sortim dels corriols i arribem a Vva de la Sal on tenim un altre avituallament. Ben repostats afrontem un tram de repòs fins arribar a més corriols on algun tram de pujada se'ns resisteix una mica però fem cap a l'avituallament de Vilamajor sense més contratemps. Alla ens esperaven les tates Ester Seró i Laura SN i el Ramon. Gràcies per venir! Després de fer petar la xerrada, fotos i beure una mica ens dirigim cap a Fondepou per una inacabable pujada pedregosa que em provoca una caiguda amb un fort cop a les costelles que no m'impediria continuar ja que en calent no em feia gens de mal. Arribem dalt de la cota més alta de la cursa i afrontem un tram de baixada per camins i corriols que ens porten a la cova gran de Sta Linya on tenim més avituallament. El Bernat té un gran susto creuant la bike rotllo Màrquez... Però la controla... Allà les cames ja em fan figa amb calambres sota les cuixes i en algun altre punt q desconeixia que hi hagués múscul... El Bernat aguanta com un home tot i que es queixa de l'esquena i dels peus i d'un bessó. Desprésde prendre una mica de gel afrontem un tram de pujada que desemboca en un corriol q ens porta a l'estació de Vilanova. Allà camí ample i costa amunt per arribar a Vva de la Sal. En aquest tram hem perdut molt temps ja que els corriols se'ns foten molt llargs i durs. Estirem, mengem i bebem i direcció Montalegre x corriol i per camí fins arribar al corriol dels corralets on hi ha trams q fem caminant ja que hi ha zones xunguilles i no cal trencar-se el cap... Sortim del corriol (molt llarg) i afrontem més pujada fins sortir a l'últim corriol que ens porta fins al camí de l'Ermita de St. Llorenç. Allà socorrem una noia que no tenia aigua i estava marejada. Ens aturem a la torre a saludar a la family i nem cap a la meta. Arribem cansats després de 7'5 h de ruta (gairebé 7 hores de pedaleig). Ens entreguen la medalla de finishers! Feina feta!! Molt dura però ben organitzada. Queda clar que els corriols/trialeres no són lo nostre fort però ho vam acabar sense lesions que no és poc! Un plaer haver compartit aquestes hores amb tants bikers i sobretot amb el Bernat que és un crack tan si està pujat damunt la bike com si està corrent o programant! Gràcies als supports i al company!! Salut i cames!!

Resultats:
Posició Participant Temps Ritme Comentaris
336 Carles Seró 7:31:06 11,97 Km/h
337 Bernat Loomans 7:31:06 11,97 Km/h

Imatges:
A mig camí ens espera l'avituallament amb suporters

Els anims estan encara intactes, i la gana també

San tornem-hi que no ha estat res!

Pero les cares de felicitat que ens havien vist al km 40, no son les del km 90...
I mama nogués ho sap...

Arrivem, trinxats, pero sans i estalvis!

I orgullosos d'haver-ho fet, un altre cantar sera si hi volem tornar :P

Toca recuperar-se, i a per un altra que això no s'acaba ;)